تبصره ۱

کالاها باید از طریق – پست یا تیپاکس یا حضوری به صورت پیش کرایه ارسال شوند و هزینه ارسال و دریافت کالای گارانتی به عهده خریدار می باشد. کالاهایی که هزینه ارسال آن ها پرداخت نشده باشد تحویل گرفته نخواهد شد.

تبصره ۲

دقت نمایید برای ورود کالا به چرخه خدمات پس از فروش یا گارانتی کالای ارسالی باید از نظر فیزیکی کاملا سلامت و مشابه روز اول باشد

لیبل آن کنده نشده باشد – فاکتور خرید به همراه تاریخ معتبر همراه کالا باشد – نوسان برق و سوختگی نداشته باشد

، آثار شکستگی و آبخوردگی یخزدگی و ترک خوردگی نداشته باشد ، باز و دستگاری نشده باشد ، نصب توسط افراد بی تجربه و اشتباه انجام نشده باشد.

تبصره ۳

کالاهای نوسان برق و سوختگی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

تبصره ۴

جزیره دیجیتال هیچگونه مسولیتی در قبال گارانتی کالا ها ندارد و شرکت گارانتی کننده مسول است و جزیره دیجیتال صرفا واسطه انجام خدمات می باشد.